Saturday, January 8, 2011

Amik My MUMMY d Hospital Pulau Pinang






Khamis - Hbis jer kelas kat maktb trus jer g umah Abg Is kat KULIM wuwu ..naik moto sendri la beb ...rempit hahha

Jumaat- Bru g Penang hehe .. Abah datang dengan abg chik ( Abg Izzwan ) abg aq no 3 hehe . Aq bagun awl gak la masa nk g amik mak ..abg is yg kejut aq tido haha...aq penat bru wat DRILL training untuk olahraga . Pergh ...bagun2 sakit 1 badan ,,,TUHAN jer taw ..nak jalan macm robot haha..muscle quadriceps n hamstring sakit !!!! ..

Herm pagi2 dah melayan anak buahku yang kembar tuh ..haduih pening pak su ni nak melayan ahahhaah ..ni

P/s: Atas PIc adik ...Bawah ni pic Kakak ..jgn pening ..sbb aq pun kdg2 x leh nk cam kembar ni ..

ok ok ..daH MEREpek ..

Ni tempat di mana mak az d tempatkan selama 5 hari utk d kuarintinkan . herm mak kena minum air iodine yg radioacktif .. pergh nama cam sedap. Mak x leh terdedah pada org awam dan kanak2 sebab masih ada saki baki bahn radioaktif tuh ..aq pun kena duk jauh ngan mak huhu x leh salam mak n kiss mak !! hehehe ..sedih sedih . . :(









then kami balik naik ferry : hehhee...CANTEK jeti
indah nya ciptaan ALLAH ><



4 comments:

  1. bru lepas operate tyroid ...then ada komplikasi ..kena minum air iodine ,,nak bunuh kuman dlm tengkok tu ..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.