Monday, October 3, 2011

3 Bulan Single yeah .... :)

                                                        Assalammuailaikum.....


Rasa macam dah lama x update blog ...so korang cam ner sihat ? maaf lah az banyak sgt benda yang nk kena buat .. Ada sukan & rekreasi la, nak buat assignment lagi ..ni pun ada lagi 1 assignment iaitu Senaman Kalistenik nantikan post menegenai Perkhemahan SUkan dan Rekreasi erk ....pergh nama cam gempak padahal nak buat punya la susah hhee ..x la gurau jer ...senang jer ..biasa la budak Pendidikan Jasmani  ..mesti boleh ..


Tujuan post ni update adalah untuk mengisi masa lapang ...(padahal bz)K    lah nk cita pasal menjalani kehidupan seorang lelaki yang bergelar SINGLE ...atau DUDA lah haha ..kahwin pun x ..tetiba ja gedik nak letak DUDA erk ..MAMPU ??? hahaa ..


Memamng sukar untuk menerima kenyataan yang diri tu dah single .. Orang x mau kat hang dah .!! hamik hang !! ...pedasss ...tapi kita harus berpijak pada Bumi yang nyata ...kita harus menempuh juga hari-hari yang mendatang ..biar pun kadang-kadang az terasa sunyi sepi x dak teman utk sayang-sayang, teman bermanja ...teman gelak dan tawa bersama tapi We all kan ada kawan-kawan yg selalu di sekeliling dan mengerumuni kita tika kita bersedih dan bergembira.. =)


★ K la...lepas 3 bulan membujang rasa bebas laaa ...boleh buat apa yang kita suka tapi ada batasnya ..hehe .. X la nk membazir sgt kredit hehe ..bazir kredit utk orang tersayang itu x pa such as our parent , our frenz ..and so on .,..tapi kadang2 teringat jugak kat dia ....cam na erk ..az membz-kan diri dengan menyiapkan kerja-kerja yang patut di habiskan  dan cuba lebih fokus dalam kelas ....serta mendoakan agar jodoh tu ada ..mungkin DIA bukan yang terbaik buat diriku ...heheh poyo pulak ..










★ Kehidupan single ni adakalanya mencabar zahir dan batinnya .....jeles lak tengok orang bahagia ,,.hhee ..tapi x pa ...ada hikmahnya ..jadi baik sayang diri sendri seblum nk syg aorg lain ..kan kan .. Bila dah clash mula nk benci2 .,hehe x baik laa ..baik kita jadi kawan atau sahabat ...buat apa nk bergaduh ..mungkin dia bukan jodoh kita , jadi terima sahaja ketentuan Ilahi buat dri ini ..... kbai see yah ..

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.