Tuesday, April 26, 2011

Keletah Klassmate aq ~




Assalamuailaikum~! :) ntah la kenapa tetiba nak update blog nie ..hehe

ok post skang nak cita pasai my Klasmate ~ haha tergelak2 aku nak update lak

hehe dalam kelas aku ada 26 orang pelajar. Sume bakal guru ....ish lupa nak cakap ...Kami semua ni adalah Bakal Guru Pendidikan Jasmani .hehe ..di Institut Pendidikan Guru Kampus Sultan Abdul Halim , Sungai Petani Kedah..

dalam kelas aku ni ada sorang mamat nama di Hasif eheh..dia ni leh katakan lawak la ...selalu wat benda pelik2 dalam kelas .. sama laa dengan Tupai isshh mesti korang igt binatang peliharaan kelas kami ..sebenarnya die tu manusia la....dia KK yang rock la .Happening ~ ja . kadang2 huru hara gak kelas ..


ni muka2 depa ::

::ni la aktiviti masa lapang ~ amik gmbar depan kelas =)


saya sayang kawan2 saya ~!!



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.