Monday, April 18, 2011

"sempurnakah KAMU ??







Asallamualaikum ~! korang sihat ??
maaf la sbb lama x update my blog nie ..
heheh same goes to u alls jugak bz ngan tugasan masing. Maklumlah Bakal Guru ...

herm sebenarnya bnyk nk cita dlm blog ni ..
kita go one by one la....

k.. az nk cita pasal kesempurnaan ..~ wah tajuk ni nmpak cam gempak je.. =) padahal ntah pape la..
hahah ..semua ciptaan Allah sudah Sempurna setiap kejadianNya ...perfect :)
tapi kadang2 ada jugak manusia yang x puas hati di atas kesempurnaan hamba Allah ini .

Az bukanlah cacat dri segi fizikal ~ Az lebih dikatakan sopan santun hahah ....
Bukan Lembut ~! herm panas ja ..." saya seorang lelaki" k .. Metroseksual ! ..opss! haa
hissh mesti korang pikir bukan2 mengenai Metroseksual ...herm korang search la nnti kat wikipeadia apa itu metroseksual k ..malas la hurai panjng2..
Az sebenarnya emo skit kalau ada orang kata kat Az LEMBUT !! ...s
macm kawan az cakap la ..{I dunt mind la } ...mmg la kadang2 tu boleh kata cam tu ..
tapi ... az mmg bengang ... cuba dia punya adik macm az ....Az yg jenis sensitif skit (Sentap)

Kadang2 "orang yang buruk itu yang dengki pada orang yang cantik " dalam situasi ni ...mungkin dia BURUK kot ..jeles tgok az haha ..

Sbenarnya Az adalah salah seorang bby yang dilahirkan x cukup bulan .(premature baby)..
masa dilahirkan kandugan mak masa tuh bru 7 bulan 1/2 huhu ...







mybe masa ni hormon x stabil , mungkin juga hormon az terlebih hormon wanita ..
Az masih Bersyukur terhadap Ilahi kerana masih diberi kesempatan untk menghirup udara yang nyaman di BUMI pinjamanya ini ..walaupun sementara ....

Bak kata Kakak az : kak wien ada sorang ja adik dalam dunia nie ..~ aq sayang hang ~ ..
Kakak az ni la yang selalu protect az kalau az org kutuk2 az ..~ az lembut ~ Az Sutun~ ape2 la..geli la nk cakap ~!! ...
ni Kakak saya ~!


Kami mmg rapat ~! hehe ..nangis sama2 la kata !! haha ...dia selalu cakap .."ala pedulikan apa org nk cakp buat bodo ja ...bukan jadi bodoh ...sbb depa tu bodoh laa x reti nk menghargai kurniaan Tuhan " .sbb tu depa kata kat hang adik hoi ,hehe .,.ok kakak !!!..sayang Kak Wien ~ ,,

= ) :: I don't mind la ..korang nk kata az ni lembut ka ...apa2 ...x kisah ..x guna duit korang pun , asl ? erk aq kacau hidup korang ker ? kalau aq macm ni ? ..at least aq x hipokrit dlm hidup nk berlakon jadi lelaki sejati I mean Jantan laaa sgt ~! kalu jantan x guna buat apa ! merempit ! hisap tutt*** ,haha .. Think Bout It guys ~!!! ..... Setiap Manusia Ada Kelemahan dan Kekurangannya...


4 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.